Reference

Kde jsem šířil úsměv a komunikační schopnosti?

„Martin byl od začátku u zrodu prvního nezávislého srovnávače mobilních tarifů na českém trhu schváleného ČTU (Český telekomunikační úřad). Měl na starost kompletní funkčnost callcentra a hlavně vhodný styl komunikace a výběr kolegů do našeho týmu. Děkuji mu za vydatnou pomoc, kterou pro nás udělal. Martina můžu doporučit jako odborníka a kolegu s maximálním zapálením a schopností dotahovat nápady do úspěšné realizace.“

Roman Nováček

Zakladatel a jednatel, Tarifomat, s.r.o.

„KOPRKO jsme si vybrali proto, že v Gorile volíme výrazně osobnější formu komunikace se zákazníky. Martin dokázal našim novým operátorům z klientské linky předat svůj elán a nadšení pro komunikaci. Díky tomu se naši pracovníci mohou chovat nejenom přirozeně, neformálně, ale i velmi profesionálně, a to vše k maximální spokojenosti zákazníka. Na školení KOPRKO máme od našich zaměstnanců pozitivní zpětnou vazbu v různých směrech. Například si dříve někteří nedokázali představit, že by si s klientem od začátku hovoru tykali.“

Roman Nováček

Provozní ředitel, Gorila mobil, a.s.

„KOPRKO – školení využíváme již několik měsíců v různých oblastech a výsledky na sebe nenechaly dlouho čekat. Již následující den po setkání s Martinem jsme na našem marketingovém oddělení zaznamenali zvýšení úspěšnosti a zlepšení produktivity práce. Martinova školení mají drive, jsou nekonvenční a přínosná, a proto s ním hodláme spolupracovat i nadále.“

Nikola Hradská

Marketingová ředitelka, Aukční poradenské centrum, s.r.o.

„Coffee club je nejen skvělá kavárna, ale i academy pro baristy i laickou veřejnost. Služeb KOPRKO využíváme pro zdokonalování našich školících materiálů a hlavně pro práci s našimi lektory.“

Michal Nováček

Majitel a hlavní trenér, Coffee Club

„Jako školní psycholog jsem měla možnost spolupracovat s Martinem na preventivních programech pro 2. a 3. ročníky konzervatoře. Moje zkušenost s ním je výborná a i ze strany studentů mám pozitivní ohlasy. Dokázal svou přednáškou zaujmout a pustit se do diskuse s poměrně náročným publikem. Forma jeho prezentace byla pro studenty srozumitelná, velmi poutavá a hlavně užitečná. Martin se dokáže naladit na vlnu svých posluchačů a pohotově reagovat na jejich dotazy, proto ho mohu jen doporučit!“

Mgr. Aneta Dorazilová

Školní psycholog, Konzervatoř Brno

„V telemarketingu se pohybuji již delší dobu a upřímně jsem nevěděl, co přesně si pod Martinovým termínem „KOPRKO – koučink praktické komunikace představit“. Přesnou náplň jsem zjistil během školení, které pro O2 realizoval. Martin vyučuje komunikaci formou nenucených konkrétních příkladů, jeho prezentace je díky tomu živá, a on si tak dokáže udržet pozornost posluchačů výrazně déle. Zvládá předat potřebné vědomosti tak, že jsou ihned připraveny k použití, nejde tedy o pouhé definice. KOPRKO mohu doporučit každému, kdo chce vidět primárně výsledky.“

Tomáš Křivánek

Customer Care manager, Telefónica Czech republic, a.s.